13 Aralık 2013 Cuma

airfel klima kumanda ayarları,daylux aver kumanda ayarları

airfel klima kumandası
 BU KONUM (AUTO) OTOMATİK KONUMDUR.BU KONUMDA KLİMA
KLİMA SOĞUTMAYI/ISITMAYI KENDİ SEÇER.
airfel kumanda ayarları
 BU KONUM (COOL) SOĞUK
KONUMUDUR.
BU KONUMDA KLİMA SOĞUTMA YAPAR
airfel kumanda
 BU KONUM (DRY) NEM KONUMUDUR
KLİMA BU KONUMDA NEMİ AYARLAR.
airfel klima kumandası
 BU KONUM FAN KONUMUDUR.
BU DURUMDA KLİMA SADECE
FAN GÖREVİNİ YAPAR
airfel kumanda
BU KONUM(HEAT) SICAK KONUMUDUR.
BU DURUMDA KLİMA ISITMA YAPAR



airfel kumanda ayarları
BU AYAR SWİNG AYARIDIR.EĞER SWİNG YAZAN YERİN KARŞISINDA OK İŞARETİ VARSA SWİNG AKTİF DURUMDADIR DEMEKTİR.BU AYARI SWİNG TUŞUNU KULLANARAK YAPABİLİRSİNİZ.

BİR ALTTAKİ AYAR İSE(SLEP) UYKU MODUDUR.OK SLEP'İN KARŞISINDAYKEN
KLİMANIN UYKU MODUNDA OLDUĞUNU BİLDİRİR.BU AYARI SLEP TUŞUNU KULLANARAK YAPABİLİRSİNİZ.

BİR ALT AYARSA(LOCK)KİLİT MODUDUR.BU YAZININ KARŞISINDA OK VARSA KUMANDANIN ÇOCUK KİLİDİ AKTİFTİR.
Bİ ALT AYAR İSE (SPEED) FAN HIZI MODUDUR.FAN TUŞUNU KULLANARAK FAN HIZINI AYARLAYABİLİRSİNİZ


39 Yorum

abi selamlar benim kullandığım kumanda heat moduna gelmiyor ibare bi çözümü var mı acaba

mode tuşunu kullanarak heat konuuna getirmeye çalıştınızmı? eğer" mode" tuşundanda gelmiyorsa pilleri bi kaç sanye çıkarın sonra takıp tekrar deneyin

klimayı kumanda ile çalıştıramıyorum yardımcı olurmusunuz?

Airfel 900 mobil klima kumandasi nerden bulabilirim

Airfel servisinden sipariş ettirebilirsiniz.

Fahrenheit'ı dereceye getiremiyorum? Acil yardım ;)
Alper Aktepe / Yozgat

En kısa yol pillerini bir kaç saniye çıkarıp tekrar takmak

En kısa yol pillerini bir kaç saniye çıkarıp tekrar takmak

yine olmadı pilleri çıkarınca

Slmlar bu klima kumandasını nereden bulabilirim acil yardıma ihtiyacım var yardım edin

Orjinal kumandayı servislerden isteyebilirsiniz.Ancak biraz pahalı.Akıllı kumandayı tavsiye ederim.

kolay gelsin ben klimamı yarım saat açık 1.5 saat uyku modu şeklinde ayarlamak istiyorum bu ayarı nasıl yapabilirim?

Timer on timer off ile açılıs kapanış saatlerini ayarlayabilirsiniz.Ancak saat ayarı ile normal mod'tan uyku moduna geçiş gibi bir ayar yoktur.

sıcak bölümdeyken klima aktif degil kendini yarı kapatıp öylece duruyor ne yapabilirim

Klima ,ilk sıcakta çalıştırıldığında borular isınab kasar bekler ,bide defrostta hafif soğuk hava üfler.Bide oda sicakliği istenilen dereceye geldiğinde durur.Bunların dişindaki arizadır.

Uyku modunu nasıl ayarliyoruz

İyi günler klimayı uyku moduydayken çalıştırıyorum. Belirli bir süreden sonra kendi kendini kapatıyor. Ama tekrar açılmıyor benim açmam gerekiyor.Times on of ile ayarlıyorum yine olmuyor ne yapmaliyim

Yasemin hanım belirli bir süre dediğiniz nekadarlık bir süre.
Uyku modununda bi özelliği bu her saatte bir sıcaklık değerini bir derece arttırır 5-6 saat sonra klima kapanır.

merhbaa iyi günler şimdi benim sorum bazı ınsanları garıp gelebılır ama herkesın düşündügü bi sorudur dry modu ile cool modu arasında nem alma farkı var ama tasaaruf olarak hangısını seçmeliyız Adana ' gibi bi ilde yaşıyorum yarıdmcı olursanız sevinirm

Selamlar, Airfel klima için Kt-9018E akıllı kumanda kurulumu nasıl yapılır.

İyi günler 18 binlik airfel
Kumanda okumuyor tsklr

Merhaba kumandam kilitli durumda her programda ok işareti var .Nasıl resetleyebilitim

Soguk ayari nasil yapilir

Arti ve eksi tusuna bir kac saniye basili tutun duzelecektir

Akıllı kumanda kodu nedir acaba

Merhaba klima soğuk moddayken ılık üflüyor

Airfel mobil klima sicak ayarda fan en sonda cok ufluyor bi turlu fan ayari olmuyor kt 9018e ne tusdan ne klimadan amacim ayarini kisip isinmak bide kumanda kodu kac bilmiyorum

Timer ayarı nasıl yapılıyor tarif eder isiniz.

Merhaba klima heat modunda duruyor diger modlarda calisiyor ne yapmam lazim

Derce ayarı düşükken şuan 77 78 60 gösteriyorum eski ayarları 25/18 gösteriyordu bu Acaba nedendir

Bunu düzeltmek için billeri bir kaç saniye çıkarın ve tekran takın derece moduna dönecektir

Zaman ayarini nasıl iptal edebilirim

Klimamiz kış modunda geceleri açıyorum sadece üç saat sonra klimanın ekranında dF diye bir yazı çıkıyor klima bir anda duruyor ne yapmalıyım

Df defrost'tur arıza değildir.Defrostun ne olduğunu öğrenmek için
https://fevzettinozturk.blogspot.com/search?q=Defrost&m=1

Mrb kumandanin ayarlari bozuldu yarim saat sogutuyo sonra sicak ufluyor

Zaman ayarını açmış olabilirsiniz. Biliyorsanız kapatın,bilmiyorsanız pilleri bir kaç saniye çıkarıp tekrar takın

Teşekkürler
EmoticonEmoticon